Chì sò tutti i metudi di prova di coronavirus?

Ci hè dui tippi di testi quandu si tratta di verificà COVID-19: test virali, chì verificanu l'infezione attuale, è un test di anticorpi, chì identifica se u vostru sistema immunitariu hà custruitu una risposta à una infezione precedente.
Dunque, sapendu se site infettatu da u virus, chì significa chì puderete sparghje u virus in tutta a cumunità, o se avete una immunità potenziale per u virus hè impurtante. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i dui tippi di test per COVID-19.
Cosa da sapè nantu à i testi virali
I test virali, cunnisciuti ancu cum'è test moleculari, sò più cumunimenti cundutti cù un tampone nasale o di gola per e vie respiratorie superiori. I prufessiunali di l'assistenza sanitaria devenu avà piglià tamponi nasali, secondu e linee guida attuale di i campioni clinichi CDC. Tuttavia, i tamponi di gola sò sempre un tipu di campione accettabile se necessariu.
pic3
I campioni raccolti sò testati per circà segni di qualsiasi materiale geneticu di coronavirus.
Finu à avà, ci sò 25 testi basati moleculari di alta cumplessità sviluppati da laboratorii chì anu ricivutu l'autorizazione d'usu d'urgenza da l'Alimentazione è Drug Administration di i Stati Uniti à u 12 di maghju. GoodRx.
Cosa da sapè nantu à i test di anticorpi?
I test di anticorpi, cunnisciuti ancu cum'è test serologichi, richiedenu un campione di sangue. A diversità di i testi virali chì verificanu l'infezioni attive, un test di anticorpi deve esse fattu almenu una settimana dopu à una infezione da coronavirus cunfirmata, o una infezione suspettata per i pazienti potenziali di sintomi asintomatici è lievi, perchè u sistema immunitariu dura tantu per creà anticorpi.
pic4
Ancu se l'anticorpi aiutanu à luttà contr'à un'infezzione, ùn ci hè evidenza chì dimostri se hè pussibule o micca l'immunità à u coronavirus. Ulteriori ricerche sò fatte da agenzie sanitarie.
Ci hè 11 laboratorii chì anu ricivutu l'autorizazione d'usu d'urgenza da a FDA per esaminà l'anticorpi à u 12 di maghju. Più di 250 cumpagnie inundanu u mercatu cù testi d'anticorpi chì forse ùn seranu micca tutti cusì accurati, secondu GoodRx, è più di 170 produttori aspettanu nantu à una decisione d'autorizazione da a FDA.
È i testi in casa?
U 21 d'aprile, a FDA hà autorizatu u primu kit di test di raccolta di campioni di coronavirus in casa da Laboratory Corporation of America. U kit di test virali, chì hè distribuitu da Pixel da LabCorp, richiede un tampone nasale è deve esse inviatu per posta à un laburatoriu designatu per esaminà.
pic5


Tempu di posta: Jun-03-2021